Kantar Gallup tager hver dag kontakt til flere tusinde danskere for at sikre, at flest muligt får chancen for at give deres holdning til kende i vores undersøgelser.
Vi både ringer rundt og kører rundt i landet, for vores interviewere udfører både telefoninterviews og besøgsinterviews.
Vores svarpersoner findes typisk ved helt tilfældig udvælgelse - enten af telefonnummer eller adresse.
Vore undersøgelser har mange forskellige temaer eller emnekredse, som de beskæftiger sig med.
Det kan dreje sig om alt fra spørgsmål om en branche eller et produkt, over holdninger til aktuelle politiske emner til undersøgelser om læsning af aviser, brug af mobiltelefon og internetvaner. Vi spørger om det meste, men vi gør det altid for at skabe kvalitetsviden om hvad den danske befolkning tænker og mener.
Alle vores interviewere er uddannede til arbejdet, og modtager løbende videreuddannelse. Kantar Gallup foretager løbende kvalitetssikring af vores intervieweres arbejde for at sikre, at arbejdet lever op til vores kvalitetskrav.
Vi håber naturligvis, at alle vi kontakter har lyst til at bidrage til vores indsamling af viden, og vi er rigtig glade for alle de, der dagligt hjælper os med at skabe et samlet overblik over, hvad befolkningen synes, men vi respekterer selvfølgelig et 'nej tak'. Både det 'nej, tak', der kun gælder i den konkrete situation, hvor vores henvendelse sker på et ubelejligt tidspunkt, og det helt generelle 'nej tak'.
Hvis man slet ikke ønsker at bidrage til det fælles arbejde med at skabe viden, så kan man skrive ind på nedenstående mail-adresse og frabede sig fremtidig kontakt. Det er vigtigt, at man oplyser både telefonnummer, adresse og eventuel mail-adresse.
Alle øvrige spørgsmål om vores intervieweres arbejde kan også stilles via nedenstående e-mail-adresse.
Kontakt: kontakt@kantargallup.dk